Zásady vracení zboží

Poslední aktualizace: 15/02/2023

Ve společnosti Deluxerie usilovně pracujeme na dosažení 100% spokojenosti zákazníků. Protože spokojenost našich zákazníků pro nás hodně znamená, vytvořili jsme naši zásadu vracení zboží zcela orientovanou na zákazníka, a to i v případě, že nabízíme výrobky v hygienicky rizikových kategoriích.

Jsme si vědomi toho, že jakýkoli výrobek zakoupený v jakémkoli internetovém obchodě nemusí vždy splnit vaše očekávání. Proto pokud si přejete vrátit jakýkoli výrobek Deluxerie z jakéhokoli důvodu, můžete tak učinit do 30 dnů od obdržení objednávky a pokud splňuje naše níže uvedené podmínky pro vrácení.

Před zadáním žádosti o vrácení zboží prostřednictvím vratného portálu Deluxerie si prosím pečlivě přečtěte tuto stránku.

Podmínky pro vrácení zboží

Ujistěte se prosím, že výrobek/výrobky, které chcete vrátit, splňují níže uvedené podmínky vrácení. Žádosti o vrácení výrobků, které nesplňují uvedené podmínky, nelze přijmout. V souladu s Vaší žádostí o vrácení, pokud budou k vrácení zaslány výrobky, které nesplňují naše podmínky, bychom Vás rádi upozornili, že tyto výrobky budou zaslány zpět na Vaši adresu bez jakéhokoli opatření.

  • Výrobek, o jehož vrácení se žádá, by neměl být výrobkem, který je vzhledem ke své struktuře při používání v přímém kontaktu s genitální oblastí. Žádosti o vrácení výrobků, které tuto podmínku nesplňují, nelze přijmout z důvodu hygienických a zdravotních rizik. (Například výrobky, jako jsou slipy, kalhotky, tanga, body, catsuity, punčochy atd., které se během používání dostávají do přímého kontaktu s oblastí genitálií.)
  • Pokud je obal vraceného výrobku opatřen hygienickou pečetí, nesmí být tato pečeť porušena. Žádosti o vrácení výrobků s porušenou hygienickou pečetí nemůžeme přijmout.
  • Výrobek, který chcete vrátit, nesmí být z žádného důvodu vypraný (ani v pračce, ani v ruce). Výrobky, u kterých zjistíme, že byly vyprané, nemůžeme přijmout zpět.
  • Použité výrobky nelze vrátit. Výrobky, které vykazují známky používání, nemůžeme vrátit.
  • Vracený výrobek musí být vrácen v původním stavu a s veškerým příslušenstvím. Vrácení nekompletních výrobků není možné.
  • Pokud vytvoříte žádost o vrácení všech produktů obsažených v objednávce a k objednávce jste obdrželi dárek, je třeba jej rovněž vrátit. Pokud dárkové předměty nevrátíte, bude cena dárku odečtena od vratné částky. (Výše odečtu se může lišit v závislosti na ceně zaslaného dárkového předmětu.)

Způsoby vrácení

Ve společnosti Deluxerie máme k dispozici různé způsoby vrácení zboží podle potřeb našich zákazníků. Při vytváření požadavku na vrácení si můžete vybrat ze tří různých způsobů vrácení.

  • Nákupní kredit / kupón
    Pokud při vytváření žádosti o vrácení zboží zvolíte jako způsob vrácení peněz ve formě nákupního kreditu, je doprava pro vrácení zboží zdarma. Nákupní kredit Deluxerie bude připsán na váš účet Deluxerie poté, co obdržíme a zkontrolujeme vrácený výrobek (výrobky). Tento kredit můžete kdykoli použít na nákup jakéhokoli produktu v našem internetovém obchodě.
  • Výměna výrobků
    Pokud si přejete vyměnit výrobek zakoupený prostřednictvím Deluxerie za jinou velikost nebo zcela jiný výrobek, musíte při vytváření žádosti o vrácení zboží zvolit jako způsob vrácení možnost “Výměna výrobku”. U žádostí vytvořených touto metodou budou přepravní náklady na vrácení zboží účtovány našim zákazníkům.
  • Vrácení peněz
    Pokud výrobek zakoupený prostřednictvím Deluxerie splňuje výše uvedené podmínky pro vrácení, musíte při žádosti o vrácení zvolit možnost “Vrácení peněz”. U žádostí vytvořených touto metodou náklady na dopravu při vrácení zboží hradí naši zákazníci.

Další podmínky a důležité informace

  • Objednávku lze zrušit pouze v případě, že vaše objednávka ještě nebyla odeslána nebo není připravena k odeslání (stav objednávky můžete zjistit po přihlášení do svého účtu). Vaši objednávku nelze zrušit poté, co byla odeslána. Pokud podáte žádost o zrušení objednávky po jejím odeslání, musíte postupovat podle kroků uvedených na této stránce, protože se na tento případ vztahují naše podmínky pro vrácení zboží.
  • Pokud vám zakoupené zboží dorazilo vadné nebo nesprávné, kontaktujte prosím nejprve zákaznický servis Deluxerie.
  • Vzhledem k tomu, že vaše žádost o vrácení zboží bude zpracována podle údajů, které jste poskytli online, podávejte svou žádost pečlivě. Na ručně psané poznámky obsažené v balíčku pro vrácení zboží nebude brán zřetel.
  • Před odesláním své výrobky bezpečně a pečlivě zabalte.
  • Zpracování a vyřízení žádosti o vrácení může trvat až 14 dní po obdržení vrácené zásilky.
  • Pokud jste vytvořili žádost o vrácení zboží pomocí metody vrácení peněz, bude vrácení peněz provedeno pomocí platební metody použité v době nákupu.
  • V závislosti na vaší bance nebo poskytovateli kreditní karty může trvat až 10 pracovních dnů od data potvrzení vrácení peněz, než se peníze objeví na vašem bankovním účtu nebo na vaší kreditní kartě.
  • Pokud jste při objednávce zaplatili poplatek za doručení, tato částka se nevrací.
  • Vrácení peněz za objednávky uskutečněné s nákupním kreditem nebo body Deluxerie probíhá stejným způsobem. Nákupní kredity nebo body Deluxerie nelze přeměnit na hotovost a nelze je převést na jiného uživatele.

V případě potřeby se obraťte na zákaznický servis Deluxerie.

E-mail: [email protected]
WhatsApp: +36 30 255 6827

Kliknutím sem přejdete na portál pro vrácení zboží Deluxerie a vytvoříte žádost o vrácení zboží. Novou žádost o vrácení zboží můžete také vytvořit prostřednictvím svého účtu Deluxerie po přihlášení kliknutím sem.