Právo na odstoupení od smlouvy

Při nákupu na dálku máte ze zákona 14 dní na zvážení. DELUXERIE uplatňuje u svých zákazníků právo na odstoupení od smlouvy (jehož zákonná lhůta je 14 dní) jako 30denní. Ve lhůtě 30 dnů od odeslání objednávky máte právo tuto objednávku bez dalšího uvedení důvodů zrušit (zákonné právo na odstoupení od smlouvy). Musíte nám to oznámit písemně nebo prostřednictvím našeho formuláře pro odstoupení od smlouvy. Pokud již bylo zboží dodáno, můžete od své objednávky odstoupit ve lhůtě 30 dnů vrácením již dodaného zboží.

Důsledky práva na odstoupení od smlouvy:
V případě úspěšného odstoupení od smlouvy bude vráceno veškeré zboží, služby nebo finanční prostředky deklarované oběma stranami a budou uvolněny veškeré nashromážděné finanční prostředky. Pokud je zboží po dodání poškozeno, musí zákazník zaplatit náhradu škody. Abyste se vyhnuli náhradě škody, doporučujeme nepoužívat zboží, které by mohlo vést ke snížení jeho hodnoty. Pokud vám v důsledku poškození výrobků vznikne dluh na náhradě škody, bude odečten od částky, která vám bude vrácena.

Jaké jsou výjimky z práva na odstoupení od smlouvy?
Níže naleznete seznam nejdůležitějších výjimek z práva na odstoupení od smlouvy.

1. Cestování, doprava, ubytování, stravování nebo jiné volnočasové aktivity.
2. Jednotlivé časopisy nebo noviny.
3. Upozornění: pokud si předplatné časopisu nebo novin pořídíte přes internet, telefonicky nebo na ulici, platí 14denní ochranná lhůta!
4. Výrobky, které si necháte speciálně vyrobit, například oblek na míru, tiskoviny, fotoalbum nebo šperky podle vlastního návrhu.
5. Výrobky, které se mohou rychle zkazit nebo mají omezenou dobu trvanlivosti, například potraviny nebo květiny.
6. Výrobky, které není vhodné vracet ze zdravotních nebo hygienických důvodů. Po doručení nesmíte porušit pečeť, jinak již nemáte nárok na lhůtu na rozmyšlenou. Příkladem je spodní prádlo a plavky.
7. Telefonická objednávka nebo objednávka přes internet od společnosti, která se nezaměřuje na prodej na dálku, například telefonická objednávka od řezníka.
8. CD a DVD, jejichž pečeť byla po doručení porušena.
9. Koupě digitálního produktu (film, hudba, hry), který si můžete stáhnout přes internet, s uvedením, že jej chcete mít do 14 dnů a že jste uvedli, že si nebudete přát využít lhůtu na rozmyšlenou. Prodejce musí tuto skutečnost potvrdit před stažením produktu.
10. Havarijní opravy: pokud požádáte firmu, aby přijela kvůli opravě nebo údržbě, která nesnese odkladu, například v případě úniku vody nebo rozbitého topení.
11. Služba (například malířské práce), která je již zcela hotová v rámci doby na rozmyšlenou. Musíte výslovně souhlasit se zahájením v rámci doby na rozmyšlenou a uvést, že se vzdáváte doby na rozmyšlenou.

Upozornění; vzhledem k charakteru naší společnosti a povaze našeho zboží je zejména vyloučení práva na odstoupení od smlouvy pod číslem 6 velmi relevantní.

Odstoupení od smlouvy je pro naše zákazníky bezplatné. Pokud jste zaplatili fakturu, musí vám být zaplacená částka vrácena do 14 dnů ode dne doručení prohlášení o odstoupení od smlouvy za předpokladu, že vaše vrácení zboží bylo doručeno společnosti DELUXERIE.

Rovněž by vám měly být vráceny náklady na doručení, pokud jste si výslovně nezvolili dražší způsob doručení, než je nejlevnější nabízené standardní doručení (v takovém případě ponesete dodatečné náklady). (Případné) přímé náklady na vrácení zboží však nesete vy.

Zrušení objednávky

Zrušení objednávky lze provést pouze v případě, že vaše objednávka ještě nebyla odeslána nebo není připravena k odeslání (stav objednávky můžete zjistit po přihlášení do svého účtu). Vaši objednávku nelze zrušit poté, co byla odeslána. Pokud podáte žádost o zrušení objednávky po jejím odeslání, musíte postupovat podle našich zásad pro vracení zboží, protože se na vás vztahují podmínky uvedené v našich zásadách pro vracení zboží.

V případě potřeby se obraťte na zákaznický servis Deluxerie.

E-mail: [email protected]
WhatsApp: +36 30 255 6827