Často kladené otázky

Nakupování

Nakupování na našich webových stránkách je jako mít vlastní obchod se spodním prádlem. Je velmi jednoduché procházet jakýkoli produkt a zobrazit si všechny podrobnosti o vybraném výrobku. Náš obchod poskytuje služby 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. Umožňuje vám snadný přístup při pokecu s přáteli u vás doma, v kanceláři nebo dokonce v kavárně.

Internetový obchod se spodním prádlem Deluxerie vám nabízí různé platební metody a tým pracovníků zákaznického servisu, který vám pomůže s jakýmikoliv dotazy. Kromě toho nemusíte dělat nic jiného než platit a čekat na zásilku!

Váš výrobek pro vás bude pečlivě zabalen a doručen až k vašim dveřím. To vše je vám nabízeno za velmi výhodné ceny a také při dodržení maximálních standardů kvality.

Ne, k objednávce nepotřebujete mít účet Deluxerie. Objednávku můžete vytvořit jako host. Mít účet Deluxerie vám však přináší mnoho výhod.

Například po zadání objednávky se můžete přihlásit ke svému účtu a zobrazit si své předchozí objednávky a sledovat své probíhající objednávky. Můžete si podrobně prohlédnout slevové kupóny, které je možné využít. Můžete si také vytvářet vlastní seznamy (Wishlist a Čekací listina) a později si je prohlížet. Vytvoření účtu je velmi snadné, účet si můžete vytvořit při objednávce nebo kliknutím zde.

Ne, rozhodně je nezaznamenáváme. Naše webové stránky jsou 100% zabezpečené a váš platební proces je plně šifrovaný. Číslo vaší kreditní karty ani heslo neukládáme. Další informace naleznete v našich bezpečnostních zásadách.

Některé produkty na našich webových stránkách nejsou přímo dostupné na našem hlavním skladě.

V závislosti na zakoupeném produktu může nastat situace v procesu zásobování. Operaci však dokončíme co nejrychleji a váš výrobek předáme přepravní společnosti, která vám jej doručí maximálně do 3-5 pracovních dnů.

Chcete-li získat slevový kupón, můžete se přihlásit k odběru našeho newsletteru a sledovat nás na sociálních sítích.

Když přidáte zboží do nákupního košíku a přejdete k pokladně, na stránce se způsobem platby nebo v košíku se zobrazí pole Slevový kupón. Kód zadejte před provedením platby a ujistěte se, že je sleva uplatněna. Slevy nelze uplatnit po odeslání objednávky.

Kredit obchodu je jako hotovost ve vaší peněžence a je vázán na váš účet Deluxerie. Umožňuje vám nakupovat na našich webových stránkách bez nutnosti používat kreditní kartu nebo jiné platební metody.

V současné době nemáme jako Deluxerie žádné fyzické prodejny. Náš prodej probíhá pouze online. Tímto způsobem vám nabízíme široký výběr produktů.

Deluxerie je virtuální obchod, který plní všechny své obchodní a právní závazky. Právní a obchodní informace o naší společnosti najdete na stránce Informace o společnosti.

Doprava a doručení

Doprava je zdarma pro vaše objednávky v hodnotě 1.800 Kč a více prostřednictvím Deluxerie. U objednávek pod touto částkou je účtován pevný poplatek za dopravu ve výši 150 Kč. Podrobné informace najdete na stránce Doprava a doručení.

Vzhledem k tomu, že výrobky na našich webových stránkách jsou personalizované produkty, věnujeme maximální úsilí vašemu soukromí.

Váš balíček je zabalen tak, aby jeho obsah nebyl při pohledu zvenčí viditelný. Nikdo nezná obsah balíčku, včetně pracovníků přepravní služby, kteří balíček přenášejí.

Faktury za objednávku jsou připraveny ve formátu pdf a zasílány na e-mailovou adresu, kterou jste použili při nákupu. Pokud si přejete, můžete si námi zaslanou fakturu vytisknout. Pokud neurčíte jinak, papírové faktury se s balíčkem nezasílají.

Po předání vašeho výrobku dopravci vám bude e-mailem zasláno číslo pro sledování zásilky. Pomocí tohoto čísla můžete sledovat svůj náklad online.

V procesu vrácení, pokud je vrácený výrobek vadný, poškozený nebo nesprávně zaslaný, náleží náklady na dopravu společnosti Deluxerie. Ve všech ostatních případech nese náklady na dopravu při vrácení zboží náš zákazník.

Při procesech výměny, pokud je výrobek určený k výměně vadný, poškozený nebo nesprávně zaslaný, náleží náklady na dopravu společnosti Deluxerie. S výjimkou těchto případů jsou náklady na zaslání výrobku určeného k výměně na naši adresu odpovědností našich zákazníků a poštovné nového vyměněného výrobku na vaši adresu hradí společnost Deluxerie.

Vrácení a výměna zboží

Nabízíme velmi flexibilní a na zákazníka zaměřené zásady vracení zboží. Nemusíte se tedy při objednávání obávat. Výrobek můžete vrátit do 30 dnů, pokud jsou splněny podmínky uvedené v našich Zásadách vrácení zboží. Podrobnější informace najdete v našich Zásadách pro vracení a výměnu zboží.

Výrobek můžete vyměnit, pokud splňuje podmínky pro vrácení a výměnu. Podrobnější informace naleznete v našich Zásadách pro vracení zboží.

Jakmile k nám váš balíček dorazí, zpracuje jej naše příslušné oddělení a prověří jeho soulad s našimi podmínkami pro vrácení a výměnu. Po přezkoumání, pokud neexistuje žádná překážka pro vrácení peněz, bude vrácení poplatku zpracováno. V závislosti na vaší bance může trvat 1 až 14 pracovních dnů, než se peníze objeví na vašem účtu.