Přeprava a doručení

Při objednávce od 1.800 Kč neplatíte žádné náklady na dopravu. Pokud je částka objednávky nižší než 1.800 Kč, náklady na dopravu prostřednictvím GLS činí 150 Kč za objednávku.

Během nákupu obdržíte odhadované datum doručení. Vezměte prosím na vědomí, že odhadované datum dodání není garantovaným termínem pro vaši objednávku. Odhadovaná doba dodání je automaticky vypočítána na základě skladových zásob produktu a dodání do hlavních měst. Ve vzdálených oblastech může být vyžadována delší doba na doručení. Společnost Deluxerie neodpovídá za zpoždění zásilek do vzdálených oblastí nebo regionů, kde poštovní služby probíhají v určitých časových rozvrzích, nebo na adresy mimo pevninskou část země. Sídlo a sklad naší společnosti se nachází v Nizozemsku a z tohoto místa provádíme své činnosti. Sklady máme také v jiných zemích. Pokud vámi objednaný výrobek není skladem v našem skladu ve vašem okolí, bude získán z jiného skladu společnosti Deluxerie.

Potvrzení o odeslání zásilky obdržíte, jakmile zásilka opustí náš sklad, včetně kódu Track & Trace. To vám bude zasláno automatickým e-mailem na e-mailovou adresu, kterou jste uvedli při nákupu. Všechny naše zásilky jsou během přepravy pojištěny. Ujistěte se, že jste v době doručení zásilky k dispozici pro její převzetí. Společnost Deluxerie nenese žádnou odpovědnost za ztracené nebo odcizené objednávky po doručení. Pokud byla vaše objednávka vrácena odesílateli z důvodu nedostupnosti, Deluxerie si vyhrazuje právo účtovat zákazníkovi poplatek za druhý pokus.

Pokud jste neobdrželi kód Track & Trace, zkontrolujte prosím také svou nevyžádanou poštu / spam. Pokud neznáte svůj kód Track & Trace nebo pokud se stav vaší zásilky na webových stránkách kurýra během několika dní nezměnil, neváhejte se obrátit na náš zákaznický servis, který celou záležitost prošetří za vás. V případě problému se Deluxerie obrátí na kurýra, aby jej co nejdříve vyřešil.

Před převzetím zásilky si ji zkontrolujte. Pokud byl váš balíček při přepravě poškozen, odmítněte jej převzít a neprodleně podejte reklamaci u přepravce.